Kattpiss !!!

Men fy sjutton vad det stank ute imorse, jag var helt säker på att det var något kattskrälle som kissat på min jacka eller något liknande. Stanken var så himla intensiv, men frågan är den Var?? När??? Hur??  Aja, jag brydde mig inte om det. Jag andades med munnen och spatserade iväg till jobbet ändå. Men nu när jag läser www.aftonbladet.se fick jag svar på varför det luktade så förfärligt här i Sthlm imorse...haha.. Det var Kumlas fel, det var deras avfallsanläggning som var boven i dramat. Så nu kan jag sätta på mig min jacka igen, utan att oroa mig att den är nedkissad. Lustigt !!!!

Jag har precis avklarat uppackningen av alla matvaror till fritids, pust och stön vilket jobb. Nu blir det lunch och sedan Tema Nobel. På fredag är det fest här på skolan, så nu måste vi repetera lite vett och etikett samt göra klart några exprement vi påbörjat. Spännande :). Jag har dessutom fått äran att få vara Drottning Silvia på vår Nobelfest....hm, ska jag ta det som en komplimang tycker ni ????

Nu blir det mat...Hej !!

/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0