Julpyssel och ett sjukt skrattanfall !!

Vilken mysig dag vi har haft ♥ Julpyssel för hela slanten och massa glada barn. Sådant gillar vi på !! Dagen började med ett sjukt skrattanfall i alla fall, jag kunde inte ens läsa citat klart innan jag bröt ihop. Jag skrattar så fort jag tänker på det.. Så jäkla roligt är det !!! Tur att jag kan roa någon säger jag ju bara..ha ha..

Detta skrev Märtha på sin status på Facebook imorse:
"Ibland är det väldigt roligt att bo med en vän. Jag älskar att lyssna på Mari, när hon pratar i sömnen. Jag tror att hon har haft lite mycket jultema på jobbet, för alldeles nyss så hördes högt och tydligt "GOD JUL" och en stor suck..men det bästa var för nåt år sen, då jag såg hur Mari cyklade i sömnen med benen. Hon hade precis avslutat en spinninginstruktörsutbildning då"

Ha ha, jag dör. Jag hade nästan kunnat betala för att höra något liknande själv..Ett gott skratt förlänger livet brukar man säga och efter dagens alla skrattanfall på grund utav detta så kommer jag leva väldigt länge.

När jag ändå är i farten får jag Gratulera min kära kombo Märtha som fyller 25 år idag, hoppas du haft en bra dag i Gävle med dina släktingar. GRATTIS !!!!

Nu ska jag kika klart på handbollen..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till henne!

Hehe skönt att veta att jag inte är den enda som gör sådant i sömnen, pratar både på engelska och tyska ibland, sätter mig upp och säger släck ljuset med mera, morsan dör av garv varje gång

2010-12-16 @ 08:53:13
URL: http://crazyb.blogg.se/
Postat av: STYLE CRUSH

sv: Tack detsamma! verkligen!



härlig läsning där!

2010-12-16 @ 11:19:33
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Anonym

Godmiddag :) allt bra med dig idag? Puss

2010-12-16 @ 11:31:49
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0