Julklappar !!

Oj oj, vilken dag !!! Fram och tillbaka, överallt. Det är inte bara och bara att köpa julklappar, jag har velat fram och tillbaka ett x antal gånger. Men först laddade jag upp med en lunch med Carolina (kollega), det var nog bra det. Nu är allt inhandlat och inslaget....Känner mig sjukt nöjd :).

När jag kom hem ringde äldsta systern och frågade om jag inte skulle komma bort till dom, och ja visst....på några minuter var jag där. Tack Fredrik för att du hämtade mig :). Där blev det bus med barnen och sedan serverades middagen där också. Trevligt !!

Nu är jag däremot hemma och jag har precis slagit in alla julklappar, det är en rätt mysig syssla faktiskt. Jag vet redan nu hur mina klappar ska se ut nästa år :). Nog om det, här kommer klapparna..






/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Sannie

Julafton imorgon! Snacka om fort tiden går. Vad önskar du dig utav tomten då? :) tehhe

2010-12-23 @ 21:15:00
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0