Fredag och sedan uttråkad !!

Vilken trevlig kväll jag hade igår, en av dom bästa på väldigt länge faktiskt. En kväll som jag sent kommer glömma:). Jag och Carolina avnjöt lövbiff, sallad och klyftpotatis till middag med ett glas rött till. Medan maten intogs samtalade vi om livet och om oss själva.. osv.., vi kom överrens om att det känns som att vi känt varandra i flera år. Men i själva verket har vi bara känt varandra sedan i augusti. Men Carolina är helt klart en vän för livet, det känner jag på mig :). När vi ätit upp maten plingade det på dörren och in kom två vänner till Carolina, i efterhand ett väldigt trevligt sällskap. Det blev glögg, tjejerna mot killarna i spelet "Bezzerwizzer", vin och massa skratt. Sedan var klockan så mycket så det var dags att åka hem...Ännu en bra kväll lägger jag i "ryggsäcken" !!

Idag däremot är jag sjukt uttråkad, jag vill göra något....roligt....!!!!!!!!!!!!!! Funderar seriöst på att åka in till stan och sätta mig på ett café och dricka en kaffe...ENSAM...det är något jag aldrig egentligen skulle göra, men ja sådant kanske är bra att göra ibland...(?)

Vi hörs later gott folk..



Glöm inte att anmäla er till Willysloppet förresten ha ha :P.


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0