Västkustsallad !!!!

Vi har haft en superbra dag i solen, i Tessinparken. Trodde aldrig jag skulle komma hem dock, 17.15 och det var två ungar kvar. JAG VILL HEM skrek min kropp, men icke. Det var bara att le och se glad ut. Men tillslut så fick jag lämna jobbet :).(18.40 klev jag in genom dörren)  Glöm inte att jag älskar mitt jobb, men ibland vill man bara HEM !!!!! När jag kom hem blev det genast en löprunda, i ett riktigt bra tempo faktiskt. Nu när det känns så skönt så är det bara att fortsätta :). Kanske förlänger sträckan snart också...får la se vad det blir !!!!


När jag kom hem efter löprundan dansade jag runt med dammsugaren ett varv också, bäst att passa på när jag ändå var svettig tänkte jag :). Efter det blev det en riiiiiiktigt god skaldjurssallad som Märtha fint hade lagt upp... SJUKT GOTT var namnet !!!! Nu har jag precis unnat mig en härlig dusch, så snart ska jag väl sova.....öppnar i morgon, så det är snart dags att kliva upp....suck.....!!!!!!






/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0