Torsdag 5:e Augusti !!

Idag får jag Gratulera min ena (kära) svåger, Markus som fyller år. Hoppas du får en toppendag :)

Har anlänt till jobbet och sitter för tillfället och inväntar att några barn ska dyka upp, rätt segt. Men då underhåller vi oss med lite facebook och blogg en stund :). Solen strålar idag, JIPPI. Äntligen, det var inte en dag för sent !!! Så vi får hoppas att det blir en utflykt till någon park idag, kanske bad om någon vågar också :).

Ikväll blir det lite fix innan helgen, diverse saker måste inhandlas. Framförhållning heter det visst :)


Nu blir det morgonkaffe..




Ungefär så här känner jag mig idag...."toka" som Elin och Maria skulle sagt :)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: bayjulia

"toka" :)



jag har startat en tävling där du kan bli veckans blogg genom att bara skriva en kommentar i inlägget..



kram /bayjulia

2010-08-05 @ 16:35:49
URL: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0