Tisdag 31:a Augusti !!!

Shit, nu börjar veckorna gå sådär snabbt igen. Jag hinner inte med, men jag gillar det. Längtar faktiskt till hösten, jag vill vira en stor halsduk runt halsen och slänga på mig en söt/mysig mössa. Att man kan börja tända massa ljus får jag inte heller glömma att jag vill göra :). 


Idag har varit en relativt lugn dag, vet inte varför faktiskt men sådana dagar är sköna ibland. I morgon blir det en dag med högt tempo däremot, men det är massa skoj på schemat så det blir nog hur bra som helst.

Kvällen spenderas hemma, har varit ute på kvällens runda, betalat räkningar (jävlar vad roligt det är), duschat och käkat middag. Jag är rätt effektiv måste jag säga ;). Nu blir det slapp i soffan......




Min vän "Peak" fick åka på idag, att bara springa i linne är för kallt numer.


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Börjar bli alldeles för kallt ute nu :(

2010-08-31 @ 21:46:53
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0