Söndag och det blir Östermalm !!!

Vad effektiv jag har varit, jag blir imponerad utav mig själv faktiskt. Jag steg upp vid 07.45, bytte om och drog ut på en löprunda sedan raka vägen hem för en god frukost. Det blev väl en timme vid frukostbordet med diverse samtalsämnen med Märtha, sedan åkte dammtrasan fram och nu har jag precis satt mig efter att ha städat klart. Badrummet får dock vänta till i morgon, orkar inte mer nu. Man hinner rätt mycket om man stiger upp i tid, pensionärsvarning. Men ack så skönt !!!!!!


Idag vankas det tydligen loppis på Östermalmstorg om jag har förstått det rätt. Det är inte riktigt min favoritsysselsättning att gå på loppis, men vad gör man inte :). En fika hinner vi nog också med......


Märtha drar till Berlin med några släktingar idag, så jag är ensam nästan en vecka. Hm, vad hittar vi då på?????? Det ordnar sig.....Jag får önska er en trevlig resa i allla fall.....


Nu blir det en dusch och lite fix innan jag drar mig in till stan.....


En till sak, mamma och pappa ni tycker det inte är dags att komma och hälsa på någon helg???? Det vore mysigt !! Då kanske pappa kan hjälpa oss att lägga nytt golv i köket :)



Innan jag går måste jag bara säga att jag är sjukt nöjd över mina skor, dom står på vardagsrumsgolvet och glänser :)


/ M A R I








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0