Sickla köpkvarter och Forum Nacka !!

Så, nu ger vi oss iväg. Morgonen har bestått utav en härlig sovmorgon och en trevlig promenad med grannen. Nu drar jag, Märtha och Amalia till Sickla för att botanisera i butikerna där.....Bootsen ska jag slänga mig över, måste prova dom. Får nästan hoppas att dom inte är sköna, för jag vet inte om ekonomin tillåter minus 1500 kr för tillfället. Ett besök hos frisören i veckan är nämligen inbokat också, och där lär det gå en tusenlapp också. Hm...what to do liksom???????????? Frisören är ett måste.... Jag vill HA bootsen.......


Lilla söta Ida ringde förut, hon utbrast "Heeeeej Mimmipimmi", precis som mina systrar säger.....Sååå sött !! Jag saknar mina fem troll......jag saknar mina övriga familjemedlemmar också, bara så ni vet =)


Jag återkommer senare....

/ M A R I












Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-21 @ 17:52:48
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: adelisa

Nu så har jag lagt in tips på bloggen om hur man gör blåa ögon!

2010-08-21 @ 21:02:08
URL: http://adelisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0