MM Larsson !!

Just precis, där klipper jag mig. Ligger för er som inte vet på Sibyllegatan, rätt långt ner på gatan. Detta ställe kan jag verkligen rekommendera. Där har jag nu suttit i någon timme och fått mitt hår färgat och mina slitna toppar bortklippta... Gissa om det var en befrielse, nu slipper jag teskedsgummeknuten på skallen :). (bild kommer)


Dagen har annars gått bra, jag har haft lektioner hela förmiddagen, så då var det full fart. Men vi hade väldigt roligt :). Sedan blev det lek och annat skoj på fritids i några timmar, innan jag slutade.... Snart är det helg gott folk, veckorna går bara snabbare och snabbare....men jag klagar inte.

Förresten, har ni tänkt på att det nästan bara är  4 månader kvar innan det är julafton ???? (jäkla glädjedödare) Men jag längtar lite om jag ska vara ärlig faktiskt, jag ser nämligen fram emot en mysig halsduk, mössa och en varm och gosig dunjacka. För att inte prata om alla mysiga koftor man kan skutta runt i :)


Nej nu ska jag duscha och sedan fixa lite saker.....har sovmorgon till 11 i morgon, för er som bryr sig ;).







/ M A R I










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0