Miniplattång - Björn Axén (OBH - Nordica)

Glömde min plattång hemma i Sundsvall, alltid ska man glömma något. Men jag hade hellre glömt något annat. Men men, nu är det som det är. Jag blev tvungen att köpa en ny i alla fall, men det sved att behöva köpa en likadan för nästan 1000kr då jag redan har en. (den är bara på fel plats dock). Det blev därför en miniplattång från Björn Axén, 299kr. Lite dyrt, men det var det värt.


Men nu kommer vi till en annan sak, Märtha jag har ett mission till dig. Eller rättare sagt till mamma eller pappa :). Det får vi lösa innan Märtha anländer till Sthlm igen..




Denna lilla sak är också lila.. Varför blir alla lila saker blå på bild??? Jag har i alla fall invigt den nyss, och jag måste säga att jag blev över förväntan väldigt nöjd.




/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Plattar du ditt hår varje dag? :)

2010-08-07 @ 21:40:14
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: helen

var den bra? :) jag köpte precis en nya ja med..

2010-08-12 @ 02:18:43
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0