Lidingö/Djurö !!

Hej på er !! Nu är jag tillbaka till verkligheten igen, eller det har jag väl varit ändå...men ja, ni förstår. Jag har varit på Kick-off med kollegorna som sagt, plus all annan personal i skolområdet. Så vi var cirka 200 personer som stack iväg till Djurö igår. Vi började dagen på jobbet dock, med massa planering och diverse andra saker som skulle göras. Men när vi anlänt till Djurö vid 16-tiden, checkat in och fikat lite blev det massa sportaktiviteter. Jag och en kollega skulle paddla egentligen, men vädret var inge roligt så vi hoppade det och beslöt oss för att springa en runda i stället. Med dom andra som valt den aktiviteten alltså..... Så vi var cirka 9 personer som drog iväg, jag och Susanna var dom ända tjejerna. Annars var det idrottslärarna och några okända ansikten som drog iväg. Pust och stön säger jag såhär efteråt, 8 km i ett tempo som Mari inte är van vid. Men jag gav mig inte, var ju bara tvungen att visa vad jag gick för :P. Så 8 km senare var jag slut som artist, men lika nöjd som en som vunnit på triss...... Middagen serverades vid 20-tiden, sedan blev det lite mingel i baren innan vi gav upp för dagen..


Idag har vi i arbetslaget suttit och gjort scheman åt oss själva och till barnen, det kan jag säga inte är det lättaste. Det är mycket som ska klaffa...men jag tror vi lyckades bra...:) Vi planerade höstterminen och en bit in på vårterminen också.....Ja som sagt, det är mycket som ska göras.......


Nu är jag hemma i alla fall, skönt var namnet. Men jag måste säga att hotellrummet bjöd på en ovanlig skön säng :). Hade tänkt tagit en löprunda nu, men regnet öser ner så jag skippar det...Det får bli mys i soffan i stället, innan det vankas handling på Willys med Märtha........

Nu orkar jag inte skriva mer...Jag har i alla fall haft två toppendagar med mina kollegor :)







/ M A R I





Kommentarer
Postat av: julia

Hejhej hur mår du? :)

Kram//Julia

2010-08-18 @ 12:49:19
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E

Fin blogg!

allt bra med dig idag? :)

2010-08-18 @ 18:17:35
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hejdu! eller goddag/kväll kanske jag ska säga x)..

2010-08-18 @ 18:29:09
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0