Jag är ambitiös !!!

Man är väl rätt ambitiös om man är på jobbet 45 minuter innan man börjar ??? Jag skulle vilja påstå det i alla fall :). Anledningen är att jag vaknade så tidigt...

Idag blir det museum med barnen igen, det blir Tekniska och Armémuseumet. Det kan nog bli skoj :). Annars har vi inga andra planer.....jag stänger huset idag, så det blir en lång dag. Men det funkar !!!

Ikväll blir det en löprunda igen, eller en powerwalk. Har inte riktigt bestämt mig ännu, men det visar sig :). Jäklar vad skönt det är, kan ju inte direkt säga att jag kommit igång på allvar ännu. Men jag är en god bit på väg...och jag älskar det !!!!


Nu ska jag ta en kopp kaffe och prata med mina kollegor. Ha en bra dag !!

/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0