Inception !!!

Fredagen är avklarad och min dag har varit riktigt bra....Det ska bli skönt med helg :). Efter jobbet åkte jag och två kollegor in till stan för att käka och gå på bio. Det blev Grekisk mat i Kungshallen och sedan bio på andra sidan gatan, Sergel med andra ord. Filmen var över förväntad riiiiiiktigt bra, den var verkligen sevärd. GRYM helt enkelt.....Since fiction är inte direkt min genre egentligen, men denna filmen fick mig på andra tankar. Så nu kanske jag vågar mig på någon annan film i denna genre. Vem vet ?? :). Leonardo vägde nog upp det lite också......


I morgon blir det en powerwalk med min nya granne, Mahsa :). På eftermiddagen måste jag till Sickla och kolla på ett par boots, Märtha har nämligen köpt ett par boots som är to die for. Jag tappade hakan när jag såg dom på sängen när jag kom hem..........JAG VILL OCKSÅ HA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu blir det lite slapp, tror faktiskt jag ska stänga ner datorn och läsa en tidning för ovanlighetens skull. Vad säger ni om det ?? :)





Och jag ser då förjävla viktig ut.....toka !!!!


/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0