Höstskor = Boots !!

Det är 27 grader i skuggan, klarblå himmel, syrsorna spelar men jag sitter och funderar på vad jag ska ha på fötterna i höst/vinter... Antingen är jag helt vrickad eller så har jag väldigt tråkigt bara...det sistnämnda skulle jag rösta för i alla fall !!!! MEN, skor var det ja. Om ni frågar mig får det bli boots i höst/vinter, eller ja, det kanske blir ett par stövlar i alla fall... vi får se :). Har ni några (boots) favoriter ?????


Dessa använde jag i vintras/våras, men dom kommer hänga med ett tag till. Ju slitnare desto snyggare :). Men det blir nog ett eller två par nya också.....









Några jag skulle kunna tänka mig:










Två par snarlika boots, men ack så snygga....










Hm, dom var nog rätt snarlika allihop...men men..Får se vilka som blir mina :)


Vilka tycker ni ??



/ M A R I













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0