Vitlök.

Jag har nyss kommit hem efter en middag på stan. Det blev Oxfilé Alá Cheese (Oxfilé, gorgonzolaostsås, glaserade morrötter och sparris med pommes frites till) på Viktoria.. Det lät inte så illa va ?!. Vi fick vitlöksbröd till maten, och jusses amalia vad det var vitlök. Så håll er undan, jag skulle kunna döda flera stycken med min andedräkt nu.haha. Annars blev det en cykeltur till syster äldst förut, för att gå med Elise till ett kalas hon skulle på. Efter att jag hade lämnat av henne trampade jag hem igen, och kastade mig in i duschen. På den vägen är det, nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv. Hoppas att det visas något av värde..!?!?!...




Mammas vrålåk, ångrar dock att jag inte tog min egen cykel.





Ombytt och redo för middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0