Vilken säng ska jag välja ?

Hej på er igen !! 


Nu sitter jag uppe hos mor och far, i deras lägenhet och blickar ut mot fjälltopparna som sakta försvinner bort i mörkret, som snart ligger tät över hela Åre. Jag har tänt massa ljus, satt mig till rätta i soffan och serverat mig själv ett glas vin (dom andra ville dricka kaffe först). Vi kom fram för drygt 1 timme sedan, så jag har hunnit installerat mig i "min" lägenhet. Satt på värmen, bäddat sängen och packat upp lite grejer.. Det svåraste av allt var nog att välja säng hehe (hur svårt nu det kan vara), men jag har nämligen 5 sängar nere hos mig...men dubbelsängen fick bli min tillslut... Men jag kanske ångrar mig i morgon, vem vet :). Hjärtat som jag väljer att kalla honom för skulle egentligen följa med upp, men han fick förhinder. Det är sådant som händer ibland, men huset här i Åre står kvar, och jag tänkte inte försvinna för den delen heller.. Så vi kan åka upp en annan helg. Svårare än så är det inte :).  Nu ska jag ställa ifrån mig datorn och ladda för Idol.. Det börjar bli spännande nu ! Vem är er favorit?







Längst ner till vänster, där huserar jag. Mor och far håller till längst upp
till höger..


I morgon får vi se vad dagen har att erbjuda, det blir säkerligen en trip på byn och kanske någon längre promenad i området också...Vi tar dagen som den kommer helt enkelt !  Jennie m. familj kommer upp i morgon eftermiddag också, så i morgon blir det fullt hus :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0