Trött !

Ja, och vad kan det bero på ??. - Jo, Mari kunde inte sova inatt. Jag somnade nog vid 23-tiden, och då somnade jag som ett ovaggat barn. Men vid 02 öppnade jag mina gröna och var då klarvaken. Hur omänskligt det än låter, men jag var verkligen riktigt pigg. Med andra ord, det var helt omöjligt att somna om igen. Efter att jag hade vridit och vänt på mig sisådär femtielva gånger, för att såhär i efterhand förjäves försöka somna om klev jag upp och bestämde mig för att börja packa klart väskan, som ska med upp till Åre. Packningen var över på en grisblink, och jag var fortfarande klarvaken. Vad skulle jag då hitta på? Nu ska ni höra gott folk, jag slet ut ena garderoben och började rensa kläder. Och jag är frisk?? Vid 04-tiden la jag mig igen, och somnade väl om efter en stund. Men vid 07 var jag uppe igen !! Gäsp, ja jag börjar bli riktigt trött...


Återkommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0