Tisdag !!

Jag som trodde det var höst, men där gick jag på en nit. För efter dagens väder är jag tveksam om sommaren verkligen har lämnat Sundsvall. Det har varit strålande sol, cirka 27 grader varmt och helt underbart. En heldag på en strand hade inte alls varit fel. Men som många andra har jag ett jobb att sköta, och jag ska egentligen inte klaga. För jag har nog det absolut bästa jobbet när det kommer till väder och vind, speciellt sådana här dagar för jag får ju vara ute :). Kom precis hem, efter en väldigt bra dag på jobbet. Tror att alla påverkades av det fina vädret, för vi alla har nämligen varit på strålande humör. Minst sagt jag :). När jag kom hem låg det ett paket och väntade på mig i brevlådan, och gissa vad det var ?!. - Jo, det söta armbandet som www.catj.blogg.se  har gjort. Armbandet var helt klart mycket finare i verkligheten, så jag är nöjd !!! (visar det lite senare). Nu ska jag ta en match med min inte så roliga mobilräkning, men jag ska säga er en sak, det var det värt. Sedan blir det en långpromenad och lite fix och trix här hemma. Vi hörs senare..




Det var länge sedan....


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-09-01 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0