Sweet Home Alabama !

Hemma i Sundsvall igen ! Rätt skönt faktiskt, om jag ska vara ärlig. Men jag har i alla fall en toppenmysig helg att blicka tillbaka på :). Väskan är uppackad, jag är nyduschad och räkningarna är betalda. Det där sistnämnda skulla jag vilja spy på i och för sig, ve och fasa...usch..och..bläääää..Den här månaden kommer inte bli rolig för fem öre, det blir till att stanna inne och hålla hårt i slantarna som blev över efter dom betalda räkningarna. Men men, vad att göra ?!?!..Veckan som inleds i morgon ser ut som vilken vecka som hellst, bara massa jobb. Jag ska i och för sig (kanske) träffa Cicci i morgon plus att jag ska åka och hälsa på Maria, Christoffer och Elias någon dag. Vi får la se vad som händer och sker :). Jag känner fortfarande av halsen litegrann, så nu ska jag göra mig en kopp te och mysa ner mig i soffan...




Typ sådär såg jag ut för några minuter sedan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0