Stockholm !!

Kärlek !!

Godmorgon på er, hoppas ni alla mår bra idag? Själv mår jag som en prinsessa faktiskt :).... Kom ner till Stockholm vid 21.30 igår kväll, och satt mina fötter innanför Märthas väggar strax efter 22-tiden. Efter lite fika och massa prat gick vi och la oss... Idag var vi uppe med tuppen, ni vet, morgonpigga Mari har landat i storstan :). En god frukost och en uppfriskande dusch har jag hunnit med, nu blir det slapp i soffan en stund innan det för mig är dags att bege sig mot Lidingö.. Håll en tumme för mig nu :). Efter besöket på Lidingö blir det raka vägen till Jenny, på MM Larson..där jag ska färga håret.. Eftermiddagen/kvällen är inte riktigt planerad, men Josefine ska jag hinna träffa också.. aja.. Dagen kommer med all säkerhet blir toppenbra :). Nu ska jag vara lite social med tjejen vid min vänstra sida, så ni får ha en bra dag.. / M


Kommentarer
Postat av: Vickan

Lidingö? Har du sökt jobb där? Vars då?

Är nämligen så att jag nog kommer flytta ner till just Lidingö inom en snar framtid:)

2009-09-19 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0