Kiss - New York Groove !

God Morgon på er ! Men för mig är det inte morgon längre, jag har varit vaken sedan 07:30, så snart är det dags för lunch. Här går det undan :). Var nyss ut och pussade på Elsa och Edvin, innan dom åkte till Holiday Club för en dag på äventyrsbadet. Vi andra (jag, mor och far) har bestämt att vi ska åka hem, känns som att det inte finns så mycket mer att göra nu. Plus att det spöregnar och blåser ute, en riktig höstdag. Rätt mysigt faktiskt ! Men det kan vara skönt att komma hem också, packa upp och ladda för morgondagens arbetsdag. Men något som redan står skrivet i agendan är en ny trip till Åre, jag kommer aldrig få nog av det här stället :)  Aja, det får blir ett kort inlägg nu, för jag ska övergå till att packa ihop mina saker och göra mig själv iordning. Men vi ses senare, då lite mer söderut. Hej / M




När Elsa och Edvin kom in hit förut önskade dom att få höra på en låt, jag förväntade mig Pippi Långstrump eller något liknande. Men icke !! Deras önskelåt var denna;



Det är tydligen deras morgonlåt som dom poppar i bilen, på väg till dagis.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ville bara ge ett snabbt tips om min lilla blogg där jag skriver om mode, skönhet samt en del om min egen vardag. Håller alltid en fin stämmning i bloggen, och uppdaterar flera gånger om dagen...



www.vivalasofia.blogg.se



Har du tid kan du alltid checka in den, annars är det bara att dissa denna kommentar, haha (:



Ha en bra dag!

2009-09-27 @ 13:32:53
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0