Efter denna dag skulle detta vara det mest ultimata..


Från topp till tå behandling !!
"Ryggmassage, insmörjning av väldoftande aromaoljor över hela kroppen. Oljorna får verka i värmefiltsinpackning. Under tiden får du en avstressande behandling i ansiktet, rengöring, peeling, dränerande massage med aromaoljor, vårdande mask och avslutningsvis en närande dagkräm".









Nu vet ni hur ni kan göra mig riktigt glad ;).


Den här dagen tänker jag inte ens kommentera, det har varit ett ända stort kaos. Men jag bet ihop, och jag lever fortfarande. Tror jag !?!?... Nu ska jag stänga av allt som har med teknikens värld att göra och bara slappa i soffan. Har ingen ork till något annat...Hej på er !!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men hör av dig i morgon du:) Kan ju som sagt komma i morgon annars. trevlig kväll gums. kramis

2009-09-22 @ 20:38:44
URL: http://emmariia.blogg.se/
Postat av: Paula

nej?! fan va ballt! hahaha.. världen är verkligen inte stor.

2009-09-23 @ 17:29:41
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0