Bombhot !!

 

Shit, den här dagen har ju gått till historien. På ett väldigt positivt sätt faktiskt, fast jag ligger hemma och har feber. Det började på Expert, då jag skulle hämta ut min kamera som har varit på lagning. Killen i kassan korade (som han så fint sa det) mig till dagens trevligaste kund. Hm...Varför vet jag inte ?!?...Fast det i och för sig, det är ju mig vi talar om ;). Men det är bara att gå in med ett brett leende och vara trevlig, så ska ni se att ni också kan bli korade till dagens kund.haha. Sedan fick jag ett väldigt lovande samtal, som kanske kan bli lösningen på min framtid. Så nu får ni hålla tummarna igen :). Detta lilla gjorde min dag hurrni, så nu är det inte alls lika tråkigt att ligga hemma med feber. Tror faktiskt att jag i fortsättningen alltid vill ha feber på fredagar..i alla fall om dagarna blir såhär bra :). Svaret på min rubrik idag är att jag har bombat Stockholm med mitt CV, allvarligare än så var det inte med andra ord. Nu ska jag ta en match med kökskniven, grönsaker och annat ska hackas inför middagen som idag heter Tacos.  So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0