Aldrig mer igen !!

Dimman ligger som ett täcke över Åre, vilket har resulterat i att jag inte kunnat knåpa ihop några bra bilder från dagen. Men det hoppas jag ni har överseende med :). Förövrigt så har jag nog provat alla Åre´s skidkläder idag, och då skojar jag verkligen inte...Jag hittade en skiddress som var perfekt, exakt en sådan som jag har varit ute efter. Men något undermedvetet sa att jag skulle vänta med att köpa den, så jag får se.. Jag har ju morgondagen på mig också. Antar att det kommer komma in fler skidkläder, så jag kanske helt enkelt ska avvakta. Annars har vi sprungit runt i alla butiker här i Åre, käkat lunch på Café och jag lyckades även bokstavligt talat traska rakt in i Hans Fahlen..oopps.. Han hejade glatt och försvann lika snabbt som han dök upp. Bara så att ni vet tänkte jag :). Efter all shopping, som mamma gjorde flitigast idag åkte vi upp till Copperhill för att kika lite.. Aldrig att jag åker upp dit igen säger jag bara !!! 4 km rakt uppför ett berg, på slingrande vägar är inte vad mitt psyke klarar av..usch.. Men visst, jag ska hålla med om att det var ett jäkla hotell, ett miljardbygge som heter duga. Men hotellet ligger på helt fel plats, om ni frågar mig :). Aja.. Vi har haft en väldigt mysig dag i alla fall. Nu ska jag ta en powernap innan Jennie m. familj dyker upp, skulle gissa på att dom är här om en timme. Hoppas ni har haft en bra dag ?!

 


Hittade ingen bra bild på Hotellet, men så här ser bygget ut. Utsikten
är helt galen.. Men som sagt, det är inget ställe för mig att vara på..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0