21 September !!

Jag har hur mycket som helst att uppdatera er om, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Först och främst kan jag säga att jag hade en riktigt bra helg nere i Stockholm, det blir bara bättre och bättre :). Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får ett jobb snart, så att jag kan flytta. Skulle egentligen kunna skriva sååå mycket mer om besöket där nere, men det får komma lite senare. Annars har jag jobbat idag, som alltid annars på vardagarna. Slet arslet av mig på förmiddagen, pga tre sjuka kollegor. Men men...... När jag slutade 14.00 gick jag och hämtade Elise på Fritids, därefter åkte vi ner på stan för att inhandla en födelsedagspresent till henne. Hon fyller nämligen 7 år idag och jag tyckte att hon skulle få välja present själv, och så blev det. En barbiedocka och en stooor pyssellåda valde hon, så Elise var mer än nöjd när vi styrde våra fötter mot Ida´s förskola. Jag hämtade nämligen henne också, på väg hem från stan.. Sedan blev det middag och tårta hemma hos Elise... Nu är jag i alla fall hemma och ska nog snart sova, en lång dag väntar i morgon...



Annars i veckan har jag inte så mycket planerat, ska träffa Cicci över en middag någon dag samt försöka planera in ett besök hos Maria. Måste ju hälsa på den lille gossen Elias, nu när dom äntligen har fått komma hem från sjukhuset.  För att inte glömma, på fredag åker jag till Åre :).



Jag sätter punkt med några bilder och en låt som säger mer än tusen ord!












Jag Elise och Alvin började på ett evighetsprojekt, men roligt var det :)








 

GodNatt !!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja självklart, torsdag eller fredag? :)

2009-09-22 @ 12:23:27
URL: http://emmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0