090912 - Ni behöver inte ens läsa....

Jag är nog stans mest understimulernade människa för tillfället, jag har verkligen ingenting att göra. Så roligt var det med det. Hade tänkt ta en löprunda runt stan, andas in frisk luft och samtidigt få lite motion. Men den chansen brändes på en sekund, för nu spöregnar det. Kul, jättekul. Jag längtar tametusan tills på måndag, då jag får gå till jobbet igen. Roligt liv sundsvall bjuder på. Tro vad ni vill, men jag är inte bitter.. inte alls.. hm... Ni behöver inte ens läsa denna goja jag skriver, jag skriver bara för att fördriva lite tid. Jag vill inte påstå att man alltid måste ha något att göra, jag vet att det är och kan vara ruskigt skönt att sitta hemma en hel dag och göra ingenting. Men nu är det så gott folk, att alla helger här i stan ser ut som denna helg. Ett stort jävla svart hål. Usch nu kanske jag tog i, men jag känner faktiskt nästan så och det är skittråkigt. Tror mycket bottnar i att jag inte vill bo här, jag vill flytta helt enkelt och jag är faktiskt på väg. En god bit på väg, en pusselbit till ska läggas på plats sedan sticker jag. Just nu är det bara så oerhört jobbigt att vänta.. Jag har inget tålamod till sådant här.. Vet ni, nu skulle jag kunna radera allt detta och skita fullständigt i att publicera något inlägg idag, för detta är bara massa ordbajs som ingen av er eller jag vill läsa egentligen. Men jag tänker publicera detta ändå..

Tänk att ett samtal från en väldigt speciell person kan betyda och kännas så oerhört mycket i hjärtat. Nu är jag inte lika bitter längre, det var jag inte från början heller i och för sig men jag fick genast en behagligare känsla i kroppen. ♥

Nogbabblat från min sida, jag hoppas i alla fall att ni får en trevlig lördagskväll. Vad ni än hittar på !!

 

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0