090909

Men jusses vilken jobbig dag, men den har ändå varit så himla bra...hm...hur det nu kan kännas så, när jag anser att den ändå varit väldigt jobbig. blaa blaa.. Arbetsdagen gick la bra, en fullsatt avdelning och brist på personal..det är alltid lika roligt.. men jag och mina två kära kompanjoner har skojat till det en hel del, så skrattat är bara förnamnet för vad vi har gjort. Våra roliga stunder tillsammans är något jag vekligen kommer sakna, när jag flyttar.. men men...När jag slutade gick jag raka vägen hem, till ännu ett fullsatt ställe. Mamma fyller år idag, så hela familjen var på plats när jag anlände.. Efter god mat, tårta och utelek med kidsen ligger jag nu helt utslagen i soffan. Jag ska strax byta soffan mot sängen och kika på Idol, innan det är dags att sova.





Nu fattas bara en sak, sedan är alla livets pusselbitar på plats :).
♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0