Sex And The City !!!

Helt klart sevärt :). Låter som värsta nya serien/filmen som kommit ut, men jag är bara väääldigt sen med att ha kollat, i detta fall på filmen. Har för den delen inte sett serien heller, men boxen finns här hemma. Så ni vet vad jag gör när jag har tråkigt :).


Märtha gav sig nyss iväg, hon skulle lämna några grejer på jobbet och sedan möta upp Jenny. Tror dom vänder och åker hem direkt efter det. Jag däremot sitter och väntar på att Cicci ska höra av sig, troligtvis blir det en kaffe på något mysigt fik inne i stan. Jag måste inhandla ett par inomhus skor också, men mitt konto ville tydligen inte det. Men jag MÅSTE !!!! Jag hoppas att ni antecknar......!!!!!! Annars idag är det inget planerat, inget av värde visas på tv heller så att hyra en film kanske vore något. Vad säger du Märtha ?! I morgon blir det bio i alla fall, jag och tjejerna ska gå och se Bröllopsfotografen. Någon som sett den ???



I veckan är det jobb som gäller, eller ja, inte hela veckan. Eftersom det är höstlov här nere så jobbar jag bara halva veckan. En lagom mjukstart på det nya jobbet med andra ord, vilket jag faktiskt tycker är skönt. Sedan bär det av hemåt, mot norr. På fredag närmare bestämt :). Det är som sagt Ladies Night på tapeten, om ni har missat det. Aja, nu ska jag sluta babbla och ringa syster äldst i stället. Hej så länge !!!! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0