Flytten närmar sig med stormsteg !!

Jag har pysslat med packningen nu på förmiddagen, och jag kan nog säga att jag är så gott som klar. Det är bara lite saker som jag måste använda innan morgondagen som inte är nerpackade. Annars är jag redo för att flytta :). Jag har säkert glömt något, men det får jag i sådana fall ta när jag åker hem om två veckor. Shit, i morgon flyttar jag !!!!!!!!!! Tror fortfarande inte att det är sant, men dom känslorna lär komma när jag har packat upp och kommit iordning med alla saker där nere. Innan dess kommer det nog bara kännas som jag är där på besök... Är som sagt ledig en vecka nu, innan jag börjar på det nya jobbet. Så i veckan ska jag passa på att inhandla ett par komfortabla utomhusskor, som jag kan ha på jobbet (jag sa bye bye till dom gamla igår), plus göra några ärenden på banken. Sedan ska jag bara slappna av och umgås med mina kära vänner där nere, samt mitt ♥. Skönt !!!! Nu ska här lagas lite lunch, det blir en matlåda från frysen. Tror minsann den innehöll fläskfilé med klyftpotatis..fint ska det va ;). Hörs senare...

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

va kul att flytta

2009-10-17 @ 14:08:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: gud va kul! välkommen hit! vart i stockholm ska du bo?

2009-10-18 @ 10:05:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0