Fika med Cicci !!

Jag sa att det skulle bli en kaffe med Cicci, men vi slog på stort och fikade i stället. Om man nu tycker att det är två helt olika saker, och ja det är det faktiskt!!! Fika det innefattar en godbit och något drickbart till. Annars tar man bara något att dricka, vilket inte bör kallas för att fika. Så ja, nu har ni lärt er det :). Mötte upp Cicci i Gamla Stan men vi insåg rätt snabbt att det var omöjligt att få plats på något café där, så vi spatserade vidare. Det blev ett Café längst drottninggatan. Och ja, det var lika mysigt. Det är väl ändå sällskapet som räknas, eller hur ?! :). Vi surrade om allt mellan himmel och jord, och det blev en hel del om Lillsved måste jag erkänna men om mycket annat också. Tack för en trevlig eftermiddag tjejen !!!



Märtha och Jenny har lämnat hemmet, och vart dom är vette sjutton. Men det visar sig nog snart :). Så innan dess vet jag inte vad som händer, det kanske till och med slutar med att det blir en hemmakväll i ensamhetens tecken. Vi får la se :). Vad gör ni ikväll ?! Nu ska jag byta om och slänga mig ner i soffan..Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0