Döms för kiss - frias för bajs !

Jag vet inte om min humor är sjukt låg, men jag började i alla fall garva hejdlöst när jag läste www.st.nu alldeles nyss. Där står det om en man som hittat en sovplats på en bänk, utanför kommunhuset här i Sundsvall. Observera att detta var i somras under Gatufesten. Mannen ska i alla fall ha blivit påkommen när han stod och urinerade vid bänken, och som vittnet säger ska mannen också ha bajsat. (men vittnet har inte sett mannen göra detta). Mannen har nu blivit anmäld för förargelseväckande beteende och ska böta 800 kr. Men det roliga är, han får bara böta för att han har kissat men inte för det sistnämnda. Eftersom vittnet inte kan styrka på om det var mannen som hade lämnat avföringen efter sig...


vad är det att tjafsa om..Nöden har ingen lag :).



haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0