Jag hatar ordet Hejdå !!

Jaha, då var ännu en helg förbi och den här söndagen har känts lika vemodig som nästan alla andra söndagar. Som jag yttrade mig så fint på FB förut, " Jag har kunnat prata i många herrans år, men ändå har jag svårt att uttala ordet "Hejdå" !! Det är så det känns just nu, jag hatar verkligen det ordet. Men helgen i övrigt har varit lugn och harmonisk, som en viss person sa för en stund sedan. Och jag håller med !! Men om jag kunde vrida tillbaka tiden en stund så skulle jag inte tveka en sekund på att göra det. För att inte låta så jäkla nedstämd, så kan jag säga att jag mår förjävla bra. Trodde inte man kunde må så bra som jag gör just nu..♥

 

I morgon återgår jag till jobbet igen, efter en hel vecka i sängen med min dumma förkylning. Och det kan jag säga ska bli riktigt skönt....Veckan som kommer innehåller också en stor jakt efter presenter, doppresent, födelsedagspresent och en present till lille Elias ska inhandlas. Så jag har det jag gör :). Men det ska nog inte vara några problem.. En annan sak som händer i veckan är att jag ska ta tag i mitt tränande igen, nu är det skärpning. Jag har verkligen saknat allt som har med detta att göra..Så nu ska jag ut i spåret och svettas :). Men först ska jag inhandla ett par nya löparskor, och det ska få bli morgondagens uppdrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0