Restaurang Årsta Park !!

Då var snart veckan slut och det firade jag och Märtha med en god middag, tapas. Så håll er undan för nu stinker det vitlök om både mig och lägenheten. Men med lite vädring och tugummi ska nog allt ställas till rätta igen :). Efter jobbet idag tog vi båda en sväng till Liljeholms Torget och kollade lite kläder. En shoppingrunda är inbokad i morgon nämligen, så vi kikade på vad som skulle kunna tänkas vara värt att inhandla. Jag hängde undan en skjorta som jag tänkte skulle bli min i morgon, annars hittade jag inte så mycket. Eller jo, en klänning som var too die for. Den var liite dyr, men jag ska nog tänka över köpet till i morgon. Klänningen var riiiktigt snygg.. En blivande julklapp kanske, vad säger ni mor och far ?? :). För övrigt har min dag varit väldigt bra, det är alltid lika trevligt att gå till jobbet. En gudomlig känsla måste jag säga!!


I morgon är det jobb mellan 09-13,  sedan raka vägen till Jenny och där ska det klippas och färgas. Jäklar vad skönt det ska bli :). Eftermiddagen/kvällen bjuder på shopping, middag med Märtha och Emma och givetvis ska vi kolla på Idol. Det får nog bli en tidig kväll också, jag och Jens drar iväg vid 09-tiden på lördagen så då vill jag vara utvilad. Nu ska jag slänga upp några bilder, sedan blir det att kolla slutet på Plus. Sov gott !! / M




Tapas alá Mari och Märtha...Ett glas vitt blev det också :)



Men se där, jag fick vara med på ett hörn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0