Mysigt och kreativt !!!

Hej hopp på er :). Hur har ni det ?! Själv satt jag mig nyss i soffan, lite slapp innan det är dags för sängen behövs känner jag.. Det har varit en fullspäckad eftermiddag/kväll. Nu har allvaret på jobbet börjat också, jag har gått upp på heltid vilket innebär en hel del mer ansvar. Vilket faktiskt känns riktigt bra !!!


I helgen var jag och Jens som sagt till Jönköping, en stad jag aldrig tidigare besökt. Men jag blev positivt överraskad, det var en liten men en väldigt fin stad. Så jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka. Det blev en sväng på stan, lite vila på hotellrummet för att sedan byta om och gå ut och käka. Minst sagt väldigt mysigt :).  Söndagen bjöd på en utsökt hotellfrukost och hemfärd, vi passade på att stanna i mysiga Gränna också. Vår lilla resa var hur mysig som helst, men sällskapet var helt klart det bästa :).

När jag kom hem var det lussebullsbak som stod på schemat, jag och Märtha hade nämligen bjudit in Josefine och Rikard på adventsfika. Lussebullar, pepparkakor och glögg serverades, och våra kära gäster var mer än nöjda när dom begav sig hemåt :).


Veckan bjuder på jobb, annars är inte så mycket planerat. Helgen bjuder kanske på en resa till Uppsala, Marie ville ha lite besök. Det kan bli mycket trevligt !!!! Ni ska få några bilder också, innan jag lägger mig. Min väckarklocka ringer strax efter 05 i morgon nämligen...hur skoj låter det tycker ni ????????














Sov gott !!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

gud så gott det ser ut. vill också baka :)

2009-12-08 @ 13:38:31
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0