Min helg !!

Hej på er allihop, im back :). Märtha kom på den briljanta idén att jag kunde använda hennes andra dator som bara står och samlar damm, så nu gott folk kommer inläggen att hagla in. Det gillar ni va ?!. Och Märtha, Tackar !! Skickar du räkningen eller ??? :).


Söndag igen, och ni vet vad jag tycker om dom dagarna. Men det gör ingenting att jag avskyr söndagar idag, för min helg har verkligen varit jättemysig och det har jag mina kära vänner att tacka för :). I fredags blev det i vanlig ordning tacos, några glas vin och Idol här hemma med Märtha. När eftersnacket var slut somnade vi som två små barn, och vaknade sedan upp i lördags pigga, fräscha och redo att inta storstädningen som var planerad. Jäklar vad rent det blev och gott luktar det fortfarande också. Me like :). Efter några timmars städande begav vi hos hem till Jenny och Emma där vi blivit bjuden på fika, det serverades julmust och pepparkakor. Riktigt mysigt och gott :). Vid 18-tiden gav vi oss iväg, hämtade upp Amalia (en vän till Märtha) och gasade sedan hem. För mig blev det ett varmt bad när vi kom hem, för att sedan göra tjejerna sällskap i köket där det serverades grönsaker och dipp. För att inte glömma, vi roade oss med rappa kalja också. En riktigt lyckad lördag med andra ord !!! Idag söndag blev det sovmorgon, massa kaffe med Märtha och ett besök av Madde och Fredrik.


Måndag i morgon, och det innebär jobb. Ska sätta mina pedagogiska kunskaper på prov i veckan, jag är nämligen ensam med klassen hela veckan vilket kommer bli lite ovant för min del då jag innan alltid arbetat i ett arbetslag.(på dagis). Men det ska nog gå bra, får jag hoppas :). Annars i veckan är inget speciellt inplanerat...

Ha en fortsatt trevlig kväll !! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0