Måndag och huvudvärk !!!

Kul, eller inte. Huvudvärk borde bannlysas enligt mig. Jag har gått runt med världens huvudvärk hela dagen, och den har förstört hela min dag kan jag säga er. Men dagen i allmänhet, förutom huvudvärken har varit bra. Full fart från morgon till kväll på jobbet, och nu sitter jag i vanlig ordning och slappar i soffan. Jag hoppas att jag är piggare i morgon !!!! 


I veckan är inte mycket planerat, ska till Jens i morgon i och för sig och det är inte så bara :).  Annars bjuder helgen på mer trevligheter, på fredag ska jag klippa/färga håret, shoppa lite med Märtha, njuta av en god middag här hemma och på lördag åker jag och Jens till Jönköping. Vad vi hittar på där får vi se, men det blir med all säkerhet hur bra som hellst. Söndagen bjuder på hemresa och adventsfika här hemma. Roligt att man har lite att se fram emot i alla fall :).


Nu är det Halv Åtta Hos Mig, så hej på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0