Fredag 20/11 !!

God Kväll !! Ännu en arbetsvecka har gått och jag måste medge att veckorna bara flyger förbi, det är full fart från morgon till kväll. Men jag gillar det :). Idag var det jobb mellan 08-16, sedan ett snabbt besök på Apoteket i Liljeholmen innan jag åkte hem. Märtha ville ha lite salvor/tabletter till hennes nässelutslag, som för övrigt håller på att ta livet av henne. Stackarn !!!! Efter storhandling och en god middag (tacos) sitter vi nu och kollar på tv, på Idol för att vara lite mer exakt....


I morgon lördag blir det sovmorgon kan jag lova er, men det är ju Mari vi pratar om så vi får se hur det blir med den sovmorgonen. Mer än så är inte planerat, eller jo, jag ska träffa en kompis för en fika på eftermiddagen också. Det kan bli trevligt :). Vad gör ni i helgen ?!


NU: Dusch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0