Det var på tiden !

Oj, nu var det riktigt länge sedan hurrni och det finns några där ute som frågat efter mig. Vad gulliga ni är :) !!! Ska försöka göra en veckas summering kort, men jag tror inte att det blir så svårt eftersom det nästintill bara är jobb som stått på schemat i veckan. Men jag kan i alla fall meddela er, att det går toppen på mitt nya jobb :). Jag trivs riktigt bra, och alla är jättetrevliga. Rutiner osv börjar sätta sig, och namnen på kidsen likaså. Som sagt, det är inte så mycket annat som hänt den här veckan, jag har nämligen försökt lägga allt krut på jobbet.


Ikväll har det varit fredagsmyyyyys i alla fall, exakt vad fredagar är till för. Jag blev hämtad av Märtha i Liljeholmen efter jobbet, sedan blev det Willys i Sickla för lite handling och sedan raka vägen hem för att fixa tacos. Kanske att det blir en stående fredagsmiddag i detta hem (?) :). Till tacosen blev det vin och massa skratt och skvaller... Nu sitter vi båda och inväntar på att få se vem som får åka hem från Idol, sen kan ni skriva upp att det blir sängen. Mina ögon går i kors för tillfället...


I morgon lördag ska jag iväg och träffa Jens, får se vad som hittas på. Men det ryktas om att det blir bio :). Nu ska jag återgå till tv:n, men sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll. / M

Kommentarer
Postat av: cicci

blev det bio? vad såg ni?

du laddar väl för fullt nu? för I ÖVERMORGON ska vi på PINK!!!!!!!!!!!

ska bli så jäkla kul. ses en stund innan o äta en bit?

puss

2009-11-08 @ 21:26:51
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0