091119

Hej på er !!! Oj oj vad jag lovar er massa inlägg hela tiden, men tiden räcker inte riktigt till. Datorn som jag får låna av Märtha kollapsade härom dagen också...så roligt var det med det, så vi får avvakta och se om vi kan fixa till den!! Men min vecka har varit riktigt bra i alla fall, det är full fart på jobbet och jag trivs sååå himla bra. En underbar känsla helt enkelt !! Jag berättade ju att jag skulle få sätta mina pedagogiska egenskaper på prov i veckan, och det har jag gjort med bravur måste jag själv erkänna. Jag har haft barngruppen ensam hela veckan, och det har gått hur bra som hellst. Men, nu ska det ska bli skönt med helg :). Helgen är ännu inte planerad, Märtha jobbar hela lördagen så jag får la se om någon av dom andra damerna vill hitta på något.. Vad sägs som det ?? :).


Snart jul också och den börjar planeras lite smått. Julen firas i och för sig hos syster äldst, men det är ju massa annat julmys som måste göras/hittas på. Vilken dag jag åker hem är inte riktigt bestämt, men förhoppningsvis kan jag åka bil upp med Emma och Jocke den 21:a. Dom andra girlsen åker redan den 18:e, men jag måste slita på jobbet då. Så efter den 21:a är jag med all säkerhet uppe i norr igen, bara så ni vet mina kära vänner där uppe ;).

Nu ska här bortas tänder och sedan hopp i säng.. Sköt om er !!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0