Viktnedgång, tack !!!!!!

Ja, det är bara förnamnet för vad som skulle vara skönt nu. Mitt huvud väger bly, och jag är hängig så det sjunger om det. Några kg lättare så skulle jag vara med igen, undra varför ett huvud kan kännas så tungt?!  Som ni förstår- Jag är sjuk. Eller sjuk vill jag inte kalla det för, jag är hängig och känner på mig att något är på gång. Så jag har faktiskt varit hemma hela dagen, skönt att få vila ut. Det kanske är det jag skulle behöva, - Vila !!!! Min dag har gått ut på att läsa tidningar och sovit, skoj det låter va ?! :). Men det har varit avkopplande, jag har inte ens kollat på tv eller suttit vid datorn. Bara vilat.


Nu efter en måltid och massa vatten känns det lite bättre, men detsamma kändes det efter lunchen. Och sedan, bara några minuter efteråt är jag aptrött igen. Aja, nogpratat. Jag är hängig i alla fall =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0