Trötthetens tecken..

Lördag var det igår ja, och det innebar grillfest.  En riktigt lyckad sådan måste jag säga =). Vi var ca 25 pers som stod runt en ända grill och slogs om köttbitarna.. Tur att alla hade sina egna köttbitar att fokusera på... Jag och Märtha grillade kycklingfileér. Sååå gott.... Men i alla fall, kvällen var innehållsrik och väldigt trevlig. Vädret var kalas också, vi kunde sitta ute heeela kvällen. Hur nice är inte det ?! =). Vi lämnade till och med jackorna hemma när vi traskade ner på stan..vilket jag tycker är grymt skönt.. Efter en god middag, trevligt sällskap och några glas rosévin promenerade jag och Märtha ner på stan...

Vi bestämde oss för Oscar,  så våra långa ben tog oss dit. Kön var enorm, men vi valde att traska förbi kön :P. Underbart att man känner vissa vakter, jag menar, orka stå i kö...hihi :P.... Väl där inne blev det några drinkar, och mingel med alla dom andra gästerna.. En väldigt trevlig kväll med andra ord !!!!!!  Vid 02-tiden började jag tokfrysa, och jag fick någon konstig frossa.. Trodde helt klart att jag började bli sjuk, så jag begav mig hemåt. Konstigt, för idag mår jag som en primadonna :)...

Här kommer några bilder från kvällen;
















Kommentarer
Postat av: christine

Sv: Den där frossan stumpan, den kallas fyllefrossa.. ;) Haha. Jo, lyssnade på hope and glory-versionen här på din blogg och blev kär.. i versionen, Måns vart jag bara ännu mer kär i.. ;) Hoppas allt är bra med dig! Vi saknade dig hos Cicci och Carsten igår :( Är i Sthlm nu, så ring när du har tänkt komma till stora staden :) Puss och kram!

2009-05-03 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0