Tjuv somnade medan han gjorde inbrott !!!!

HA HA HA HA !!! Jag kan inte hålla mig för skratt, mer illa, tårarna sprutar på mig. Så jäka roligt !!!! Hur i all sin dar lyckas man..Jävla pucko !!!!  Läste nyss dagens nyheter på http://www.st.nu/ , och fick ta del av detta roliga.

http://st.nu/start/sundsvall/1.1006283

En inbrottstjuv var i full färd med att försöka stjäla massa saker, utav en handikapad man i Nedansjö strax före midnatt på Valborgsmässoafton. Mannen larmade polisen på plats, och den 21-åriga tjuven kunde gripas eftersom han SOMNAT efter sitt inbrottsförsök. 


HA HA !! Jag kan inte sluta skratta.... Rikspucko....



Jag har precis fått tag i Märtha. Det är inte lätt att få tag i henne ska ni veta, men jag är inte den som ger mig..Hihi :) Jag har fått svar på min fråga i alla fall, "Undra vad som händer nu då?", vi ska avnjuta någon god middag på någon restaurang. Vet dock inte vilka som är öppna idag, men något sketet litet hak ska vi med all säkerhet hitta :). Eller vad säger du ?!

Vilket ställe och vad vi åt får ni veta senare, nu ska jag göra mig iordning :) Hejdå !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0