Tisdag var namnet !!!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men den här dagen har då banne mig gått till historien. Allt som INTE ska hända HAR hänt, det är inget jag får eller vill berätta här på bloggen i alla fall. Så vi lämnar den biten. Annars har dagen gått ganska snabbt, 07-16 är lite saftigt, men jag lever fortfarande. eller kanske inte?. Men av någon konstig anledning är alla tisdagar såhär, det slår aldrig fel. Men men, som sagt. Nu lämnar vi det !!


Ska precis sätta mig och käka middag, idag blir det potatis, köttbullar, grönpepparsås och lingonsylt. Gott !!!!  Sedan vid 18-tiden ska jag och pappa promenera bort till Elise´s skola, vi är nämligen bjuden på en liten vårshow. Gulligt =).  Ikväll blir det garnerning av smörgåstårtan, samt en lååååång dusch innan sängen ropar.


Vad gör ni idag ?!

Kakorna jag bakade igår var suuuupergoda :).

Nu: MAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Märtha

Smörgåstårta minsann din kalasare :)

Jag gjorde en jättegod i lördags och kalasade så jag mådde illa i dagarna de 2 haha..så ta det lugnt med tårtan :)



Hipp hipp hurra (även fast det är imorgon)

2009-05-19 @ 18:20:24
Postat av: Mari

Märtha: Jajjamen. Här bjuds det inte på någon prinsesstårta, du vet ju vad jag tycker om sådant. Bläää!!!! Men som du säger, efter föör många bitar smörgåstårta mår man nog inte hundra. Så det får bli med måtta :).



Tack vännen !! Vi ses nästa vecka =)

Kramar

2009-05-19 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0