Teknikens värld !!!!

God förmiddag alla mina läsare !!! Jag är vaken, åter hemma, nydsuchad och nyäten. Hur bra kan det inte bli ?! Vaknade vid 08-tiden då Elise ropade lite försynt på överslafen "Miiimmi, är du vaken?"  Sedan kom hon ner och lade sig bredvid mig en stund, kvalitetstid med sin äldsta systerdotter, det är mysigt de =).  Sedan bar det iväg hemåt, passade på att snålåka med far när han skulle till Jennie och Markus och hjälpa till med deras renovering.  Så som sagt, nu är jag hemma.

Vädret är inget att hurra för idag, mulet och lite småkallt.  Så en bra film vore en lysande idé. Eller vad säger ni ?! =) Först ska jag se om jag får igång min Ipod, teknikens värld är inte riktigt min favoritsyssla. Så om någon kan gå en snabbkurs med mig, hur man gör, laddar in musik osv vore jag väldigt tacksam ?!?!


Hej på er, vi ses senare....

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, jättebra film ^^



Vilken söt blogg du har förresten!

2009-05-22 @ 12:02:36
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: 2tjejer1blogg

Tävla och vinn presentkort från H&M!!



Gå in under kategorin ”tävlingar” vinnare utses idag!



www.2tjejer1blogg.se

2009-05-22 @ 13:38:29
URL: http://www.2tjejer1blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0