Sushi Cravings !

ÄNTLIGEN !!!!!!!!  Jag vet inte hur länge jag gått och suktat efter sushi, jag har bara inte fått tummen ur och avnjutit en sådan måltid på huur länge som hellst. Men, IDAG fick jag äntligen mitt begär stillat :). Dock gick jag på en fet chansning, då jag inhandlade sushin på en matbutik. Men jag ska säga er, det var faktiskt riktigt gott ändå...








Storhandlingen i Härnösand gick också väldigt bra,  trevligt att se lite annat. Nu är jag hemma igen, och ska snart sätta mig och kolla på film. Köpte en film i H-sand nämligen.....  Nu har jag nästan alla mina favoriter i hyllan, det är bara Gran Torino som fattas. Någon som vet när den kommer ut på dvd ?!




Sååå bra film !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

åh, det ser så gott ut. jag vill också tycka om sushi!!!

2009-05-15 @ 10:32:47
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0