Stockholm..

Hej på er !!! Hur mår ni ? - Själv mår jag kalas, dock börjar jag bli trött...igen.... Jag och Märtha klev nämligen upp vid 06:30...Ja ni hörde rätt... Vattnet är nämligen avstängt här idag, så duschningen fick ske vid den tiden.. Och därefter har vi ätit en brakfrukost, samt legat och glott in i dataskärmen, på kläder =). 

Gårdagens tågresa gick som på räls, dock 15 minuter försenad. Men vilket Sj-tåg kommer någonsin i tid??? Men i alla fall, Märtha hämtade upp mig i Liljeholmen och sedan gasade vi hem och käkade lite....Vid 01-tiden blev det godnatt för min del... Efter lite skvaller och kaffe...

Idag är Forum Nacka, stan och en fika med tjejerna inplanerad..Så jag ska strax ta mig i kragen och göra mig iordning..
Vad gör ni idag ???

Jag återkommer senare, ha en bra dag !!!!!!!


NU: Toalettbesök...............

/ M


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt med stockholm! Jag vill oxå dit :D Hoppas du får en underbar helg med tjejerna. Hälsa från lilla mig! Hihi Puss sötast

2009-05-28 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0