Stockholm till fots !!!

Pust och stön, men fan vad jag har ont i fötterna.... Som sagt, jag och Märtha var uppe vid 06.30 och fixade och donade.. Vid 11.30 begav vi oss iväg, mot Forum Nacka. Där det blev diverse shopping, och en hälsosam lunch... När timmarna på Forum Nacka rusade ifrån oss tog vi oss vidare mot nästa anhalt - City !!!

Mötte upp Josefine och Anna också. NK och andra butiker i närheten blev besökta, även lite shopping innanför slussarna blev det.. När vi blev less, och lagomt trötta slog vi oss ner på Friday´s, där det blev lite rosé och en god drink. Vid 19-tiden bar det av hemåt, och väl hemma kokade jag och Märtha ihop lite tacos =).

Nu är både jag och Märtha dödströtta, så sängen väntar bakom hörnet =). Det har varit en lång dag, men ack sååå trevlig..

NU: Sooooova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0