Solisar !!!

Hej på er igen !!!
Nu är jag åter hemma, och har precis fått igång en tvättmaskin. För er som vill veta =). Har som sagt varit på stan och lunchat med min kära vän Elin, och hennes lilla bebis. Som dock inte kommit ut än, men en stor kula på magen hade hon i alla fall.. Så vackert !!!!!! Det blev varsinn kycklingsallad på Café Charm. Trevligt att uppdateras lite, och surra gamla minnen. Sedan blev det kolla-på-kläder-shopping, i alla fall för mig =). Elin lyxade till det med en klänning från Gina Tricot och ett par vita tygskor från H&M. Riktigt fina grejer. Förresten, jag fick ju med mig två par solglasögon hem. Har lyckats tappa bort mina favoriter som jag köpte förra året. Så jag var mer eller mindre tvungen att köpa nya, men men.. Ni får se dom senare...

Nu har jag tänkt slänga mig framför tv:n och kolla någon film, fick med en film med Plaza-tidningen som jag köpte i torsdags. Så den kanske man ska ta och se..Inga Tårar heter den...Någon som sett den ?


Tjo fräs / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0