Skottlossning !!!!

Ja det var banne mig vad det var inatt, har vaknat och varit förbannat ett flertal gånger inatt. Vad mer kan man begära än en tyst och fridfull natt. Ne, då ska folk smälla massa raketer. Och det var då inte vilka raketer som hellst, för de skakade i hela huset.  Hur dum får man vara så man skjuter bort massa pengar.... Förstår mig inte på sådant där !!!!!!  Finns det EGENTLIGEN någon anledning till att man skjuter iväg raketer på Valborg ?!  Skjuta raketer är bara tillåtet på Nyår om man frågar mig......



1:a Maj gott folk, och det innebär väl säkert en hel del saker. För mig innebär det i alla fall, sommar !!!! Sommaren har tydligen kommit till vissa ställen här i Sverige,  den riktiga värmen börjar närma sig Sundsvall också, vilket jag älskar :). Maj innebär också att jag blir ett år äldre, närmare bestämt den 20:e Maj. Så nu börjar det gå utför..hehe...


Vad händer idag då tro ?! Röd dag, så det blir till att vara på hemmaplan. För Sundsvall vägrar ju ha affärer osv öppna en sådan dag..suck..  Men, min brassestol och en bra bok/tidning vore något kanske.  Vad ska ni göra då?!


Nu ska jag duka upp lite frukost, och sedan bege mig ut. Här kan jag ju inte sitta och uggla...



Bye bye !!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0